Enguany, entre els diferents estands d'empreses turístiques i institucions, va ser present l'Àrea Municipal de Turisme de l'Ametlla de Mar, promocionant tots els actius turístics que ofereix el municipi així com una nova proposta turística que es presentarà públicament en els pròxims dies -l'Ametlla de Mar Experience-.
A banda de Turisme, també hi va haver representació local amb els estands del Grup Balfegó amb el Tuna Tour, i l'empresa especialitzada en serveis marins Plàncton.
Paral·lelament a l'oferta presentada per l'Ametlla de Mar, també hi va haver representació de les Terres de l'Ebre amb diverses empreses i institucions, on destaca la nova oferta enoturística que ha elaborat el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona.
I és que aquest any 2016 està emmarcat en la declaració de Catalunya com a Regió Europea de la Gastronomia 2016 i, per tal de capitalitzar el potencial del turisme gastronòmic i l'enoturisme, l'Agència Catalana de Turisme va desplegar tot un seguit d'accions promocionals emmarcades en l'Any de la Gastronomia i l'Enoturisme.
respostes a "El turisme de La Cala present al Mercat d'Escap..."