Sense dubte, el turisme familiar s'ha convertit en els darrers anys en un producte estratègic pel futur del sector turístic i que pot generar múltiples oportunitats a empreses, institucions i entitats, així com obrir noves vies de negoci.
De la mà d'experts i tècnics professionals, tant nacionals com internacionals, es van analitzar les millors pràctiques i casos d'èxit arreu del món, les necessitats i expectatives de les famílies quan viatgen i el turisme familiar en l'era digital en especial a les xarxes socials que s'han consolidat com una de les plataformes clau en el màrqueting digital i seran clau en el futur de la promoció turística, entre altres elements.
Les reflexions i propostes d'actuacions que han sorgit d'aquest congrés són una aportació molt valuosa a la tasca que es fa des de l'Àrea Municipal de Turisme per ser aplicades en un futur i de cara a la posada en marxa ben aviat de la certificació de l'Ametlla de Mar com a segell de Destinació de Turisme familiar per part de l'Agència Catalana de Turisme, que se sumarà al ja obtingut segell de Destinació de Turisme Esportiu, les dues Certificacions més importants que se certifiquen des de la Generalitat de Catalunya.
respostes a "L'Àrea Municipal de Turisme participa al 1r Con..."