El perfil oficial d'Instagram, que gestiona l'Àrea Municipal de Turisme, descendeix una posició respecte a l'any passat, però continua sent el primer poble català a aquesta xarxa social fotogràfica. Una posició per damunt de destinacions turístiques com Tarragona, Montblanc, Girona, Deltebre o Lleida.
Per a l'elaboració d'aquesta llista s'ha tingut en compte només el nombre de seguidors i no altres aspectes com són el nombre de fotografies penjades o el nombre de fotografies etiquetades amb un determinat hashtag.
Des de l'Àrea Municipal de Turisme, el seu gerent Dami Llaó, destaca que tota la feina es realitza amb el personal propi de l'Àrea i no amb empreses de comunicació com les destinacions turístiques que encapçalen el rànquing. "La gran majoria té grans pressupostos i tenen ‘community manager' externs que els hi gestionen les xarxes i nosaltres no. Això ens fa valorar molt positivament la feina que estem fent" destaca.
Només la capital catalana supera a l'Ametlla de Mar en àmbit de municipis. En la primera posició es troba el perfil de Catalunya Experience amb 119.265 seguidors, en la segona Barcelona amb 21.512, en la tercera Costa Brava – Pirineu amb 15.234 i en la quarta la demarcació de Barcelona amb 11.666 seguidors.
"Creiem que és el camí perquè La Cala estigui present a tot arreu" comenta el gerent de l'Àrea Municipal de Turisme qui dóna les gràcies "a tots els seguidors que fan fotos cada dia perquè sense ells no haguéssim pogut arribar on hem arribat". A data d'avui, els perfils socials turístics de l'Ametlla de Mar compten amb més de 50.000 seguidors: més de 35.000 a Facebook, 5.300 a Twitter i 10.500 a Instagram.
La Cala present a la fira Fitur
Des del passat dimecres fins a diumenge, l'Ametlla de Mar serà present a Fitur, un dels certàmens internacionals amb més participació i projecció del sector turístic. La presència calera es fa en dos estands: el del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona i el del Tuna-Tour del Grup Balfegó.
Per una banda, en la promoció de la Diputació s'està difonent l'oferta turística de la trentena d'entitats adherides al conveni Còrner de participació conjunta. A més, l'espai gastronòmic de l'Agència Catalana de Turisme anirà a càrrec de l'Escola d'Hostaleria de l'Institut Joaquim Bau, de Tortosa. D'aquesta manera, una mostra representativa de la cuina i els productes de les Terres de l'Ebre es pot degustar aquests dies a Madrid.
Per l'altra banda, el Grup Balfegó ha tornat a instal·lar un estand propi a la fira, des del qual dóna difusió al Tuna Tour, l'experiència de nadar entre tonyines que porten promocionant des de fa diversos anys. El grup empresarial calero es referma així com referent del territori a nivell turístic i gastronòmic.
respostes a "L'Ametlla de Mar continua sent el primer poble ..."