A banda de l'Àrea Municipal de Turisme, la representació calera va comptar amb el Tuna Tour del Grup Balfegó i Plàncton Diving, mostrant la seva proposta de turisme nàutic, tant amb el bany entre tonyines com l'snorkel i el submarinisme.
També hi estava present l'Estació Nàutica Costa Daurada mostrant més activitats per realitzar en les aigües del golf de Sant Jordi. Durant els tres dies de Mercat, també hi va haver espai per la gastronomia. El Restaurant Mestral va oferir tastos de productes com la tonyina roja.
«L'any passat vam tenir una gran acceptació i enguany hem repetit per consolidar la nostra presencia. Hem copsat l'interès del nostre principal turista de proximitat per La Cala. La gent s'ha informat molt de la nostra destinació», explica el gerent de l'Àrea de Turisme, Damià Llaó.
Entre tots els visitants a l'estand s'han sortejat un cap de setmana al Càmping Ametlla, una excursió amb moto d'aigua i una sessió de Flyboard amb Liberty Wings, una sortida per veure la posta de sol amb la goleta Alania, o un bateig de submarinisme amb Plàncton Diving.
respostes a "La Cala repeteix al Mercat d'Escapades amb un g..."