Tot i que l'anunci sobre l'extinció de la concessió de l'AP-7 el 2019 no suposa cap novetat respecte al discurs que l'exministra de Foment, Ana Pastor, havia reiterat públicament durant els últims mesos al govern espanyol en funcions, el subdelegat va intentar tranquil·litzar els veïns amb el mateix argument, és a dir, que l'AP-7 passaria a mans de l'Estat i, presumiblement, seria d'accés gratuït. El subdelegat, fins i tot, hauria admès que la manca d'inversions en els trams de l'autovia A-7 pendents a les Terres de l'Ebre s'emmarcaria en aquest context: l'autopista de peatge actual passaria a convertir-se en autovia.
El portaveu del moviment veïnal, Llorenç Navarro, ha qualificat de «correcta» i «molt positiva» la trobada amb Ablanedo. Navarro, però, entoma aquest anunci amb escepticisme. Especialment, quan es posa en relació amb l'altre gran cavall de batalla obert pels veïns i que volen traslladar directament i de forma urgent al director general de Carreteres: l'aturada de les obres de construcció de les onze rotondes i la senyalització d'una doble línia contínua al llarg de 66 quilòmetres del tram ebrenc de l'N-340.
respostes a "El subdelegat del govern espanyol a Tarragona r..."