L'Ametlla de Mar obté la quarta posició al rànquing català d'Instagram amb prop de 4.600 seguidors
29 . Ago, 2014 a les 12:56Així es desprèn del rànquing fet públic per l'associació de professionals de turisme de l'administració local de Catalunya que ha analitzat el nombre de followers de diverses destinacions.
L'Ametlla de Mar és un dels municipis de Catalunya més ben situats a Instagram. Així es desprèn del rànquing fet públic per l'associació de professionals de turisme de l'administració local de Catalunya (aptalc) que ha analitzat el nombre de followers de diverses destinacions. La marca Ametlla de Mar es troba a la quarta posició amb prop de 4.600 seguidors. Per sobre només trobem marques tant potents com Catalunya, Barcelona o Costa Brava-Pirineu. En canvi, per sota trobem ciutats com Tarragona, Girona, Lleida, amb molts més habitants.
I és que Instagram és una xarxa social amb la fotografia com a eina de difusió i d'enorme repercussió a nivell mundial. Per a Damià Llaó, Gerent de l'Àrea Municipal de Turisme "la clau de la dinamització és la constància i comptar amb instagramers amb molts seguidors". "A més, intentem posar indrets variats del municipi amb imatges de la costa, pesca, etc", explica Llaó. I és que des de Turisme, per exemple, s'ha incorporat Instagram a les diferents Jornades Gastronòmiques a través de concursos fotogràfics que recullen algunes de les millors imatges d'aquestes cites.
Des de l'Àrea Municipal de Turisme, de l'Ajuntament de l'Ametlla de Mar, ja fa més de dos anys que es treballa intensament amb les xarxes socials. De fet, l'Ametlla compta amb 11.600 amics a Facebook, 2.300 a Twitter, 2.600 a Pinterest, i també es present a Google Plus. A més l'Ametlla de Mar té un canal a Youtube i és present a portals especialitzats en l'àmbit turístic com Minube, Booking i Tripadvisor. L'Ametlla de Mar també té rutes a Wikiloc i es pot trobar a Foursquare.
respostes a "L'Ametlla de Mar obté la quarta posició al rànq..."