Des de l'Associació de Professionals de Turisme de Catalunya (l'APTALC) amb col·laboració amb l'Oficina de Turisme de l'Ajuntament de l'Ametlla de Mar i el Telecentre s'ha organitzat un curs sobre posicionament web i gestió d'analítics durant tres dies pels professionals vinculats a la promoció turística de les Terres de l'Ebre. I és que des del passat dilluns 6 de juny fins aquest dimecres el professor de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la URV a Reus, Jaume Gené, ha mostrat algunes de les claus a membres de les oficines de Turisme de les Terres de l'Ebre i representants del sector privat vinculats al Turisme i l'hostaleria per obtenir un bon posicionament en els resultats de cerca de buscadors com Google. Una eina bàsica avui en dia on les noves tecnologies han guanyat terreny a les recerques d'informació tradicional.
"Aquest curs tenia com objectiu ensenyar als professionals de l'administració dedicats al Turisme claus perquè les pàgines web dels diversos municipis tinguin una posició privilegiada en els resultats de cerca de Google, a més de conèixer altres eines de les quals disposa el cercador com els analítics. Ha hagut una gran predisposició per part de tots els alumnes. Per tant, la valoració és positiva", ha explicat Jaume Gené, professor de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la URV a Reus.
Per tant, durant aquests dies, de deu a dues de la tarda, una tretzena de participants del curs han gaudit de les instal·lacions i equipaments del Telecentre del municipi situat a la plaça Joan Miró.
respostes a "Claus pel posicionament a Internet per les ofic..."
Deixa'ns un comentari
No estan permesos els comentaris en aquesta entrada.
respostes a "Claus pel posicionament a Internet per les ofic..."