Màx: º C, mín: º C

La Cala RTV La ràdio televisió online de l'Ametlla de Mar

L'Ametlla de Mar s'ha de posicionar com a destí gastronòmic

10 . Mai, 2011 a les 13:42 | 00:02:35
2244 reproduccions
Crisi també és sinònim d'oportunitat; aquest és un dels missatges que Carles Mera, de Vinexus, consultora especialitzada en projectes enogastronòmics i turístics, va remarcar, el passat dilluns 9 de maig, al Seminari de Marketing per als restauradors locals a la sala d'actes de l'Ajuntament. Un seminari organitzat des del Patronat de Turisme de l'Ajuntament de l'Ametlla de Mar amb l'objectiu de mostrar algunes de les claus per a dinamitzar l' hosteleria del segle XXI. Les noves tecnologies, on Internet amb el Youtube i les Xarxes Socials, com Facebook, tenen un paper rellevant van protagonitzar alguns dels exemples de propostes creatives que Mera va mostrar als assistents. Però una de les conclusions més reveladores del seminari va ser que l'Ametlla de Mar s'ha de posicionar com a destí gastronòmic ja que compta amb la matèria prima per poder ser-ho.

"En el que hem incidit, tots el que hem participat d'aquest Seminari és que és vital que l'Ametlla de Mar es posicioni com a destí gastronòmic. Hi ha una activitat econòmica vinculada a la pesca i la gastronomia que és important pel Territori i, per tant, cal dinamitzar els negocis tenint en compte els tres eixos essencials: territori, restaurant i clients.", va explicar Carles Mera, de la consultora Vinexus.

Per al seva part, el Gerent del Patronat de Turisme, Damià Llaó es va mostrar satisfet amb la resposta dels restauradors locals i va remarcar la importància de posar fil a l'agulla per convertir la Cala en una destinació gastronòmica de primer ordre. "Han participat més de vint restaurants i aquesta és una bona mostra de la bona acollida del Seminari. És necessari treballar per posicionar l'Ametlla de Mar com a destí gastronòmic ja que comptem amb productes de primera qualitat", va explicar  LLaó.

Per tant, aquest seminari, totalment gratuït, que es va centrar en donar les eines de marketing elementals per crear, implementar i posicionar un negoci turístic i gastronòmic al Territori.


respostes a "L'Ametlla de Mar s'ha de posicionar com a destí..."

Deixa'ns un comentari


No estan permesos els comentaris en aquesta entrada.

Descàrregues

Relacionats

Compartir






Usuaris online

Usuaris anònims connectats:
Usuaris registrats connectats:

Estadístiques

Visualitzacions totals:
Temps en servir la pàgina: 705,10 ms
Consultes SQL per servir la pàgina: 41
Versió actual: 1.1.5
Usuaris registrats: 1520

© 2015 La Cala RTV. Tots els drets reservats | Avís legal

E-mail: lacalartv@ametllamar.cat | FM: 107.3 | Telf.: 977 493 037 | Fax: 977 493 007