L'Ametlla de Mar s'ha de posicionar com a destí gastronòmic
10 . Mai, 2011 a les 13:42 | 00:02:35"En el que hem incidit, tots el que hem participat d'aquest Seminari és que és vital que l'Ametlla de Mar es posicioni com a destí gastronòmic. Hi ha una activitat econòmica vinculada a la pesca i la gastronomia que és important pel Territori i, per tant, cal dinamitzar els negocis tenint en compte els tres eixos essencials: territori, restaurant i clients.", va explicar Carles Mera, de la consultora Vinexus.
Per al seva part, el Gerent del Patronat de Turisme, Damià Llaó es va mostrar satisfet amb la resposta dels restauradors locals i va remarcar la importància de posar fil a l'agulla per convertir la Cala en una destinació gastronòmica de primer ordre. "Han participat més de vint restaurants i aquesta és una bona mostra de la bona acollida del Seminari. És necessari treballar per posicionar l'Ametlla de Mar com a destí gastronòmic ja que comptem amb productes de primera qualitat", va explicar LLaó.
Per tant, aquest seminari, totalment gratuït, que es va centrar en donar les eines de marketing elementals per crear, implementar i posicionar un negoci turístic i gastronòmic al Territori.
respostes a "L'Ametlla de Mar s'ha de posicionar com a destí..."