Document emès per l’Ajuntament segons la legislació vigent en matèria d’activitats (Llei 20/2009, de 4 de desembre, de prevenció i control ambiental de les activitats). La seva aportació constitueix un requisit per a la sol·licitud d’autoritzacions i llicències ambientals.
Qui ho pot sol·licitar?
La persona interessada o afectada pel tràmit o un/a representant degudament autoritzat/da.
Quan es pot sol·licitar?
Sempre
Què heu de fer?
Personar-vos a l'Ajuntament de l'Ametlla de Mar, a la planta baixa, Oficina d'Atenció al Ciutadà, de dilluns a divendres de les 9 a les 14 hores.
Termini del procés
Un mes, a partir de la data d'entrada de la sol·licitud.
On es pot tramitar?
Ajuntament de l'Ametlla de Mar. Atenció al Ciutadà.
Doc. a entregar
Sol·licitud normalitzada. Memòria descriptiva i plànol d’emplaçament. Autoliquidació generada i lliurada per l’Oficina d’atenció al ciutadà (OAC), al moment de la presentació de la documentació.