Veure tràmit

Registre de documentació

Referència del tràmit
TR-0010
Títol
Registre de documentació
En què consisteix?
El registre és on registra telemàticament tota la documentació que entra i surt de l'Ajuntament de l'Ametlla de Mar.
Qui ho pot sol·licitar?
Tothom que entregui un document i vulgui que en quedi constància que l'entrega, mitjançant una data i un número). També es registra amb data i amb un número identificatiu tota la informació que surt de l'Ajuntmament.
Quan es pot sol·licitar?
De dilluns a divendres de 09:00h a 14:00h (excepte festius).
Què heu de fer?
Portar la documentació en persona o per delegació a l'oficina de registre o a l'OAC de dilluns a divendres de 9 a 14 hores, també és pot enviar per correu postal, per missatgeria o per correu electrònic: ajuntament@ametllamar.cat.
Termini del procés
Al moment.
On es pot tramitar?
A l'OAC de l'Ajuntament de l'Ametlla de Mar. Carrer Sant Joan, núm. 55, planta baixa.
Doc. a entregar
-
Doc. en format electrònic
-
Més informació
-