A banda de conèixer els actius naturals i turístics del municipi, també van tenir l'oportunitat de gaudir de la gastronomia local, i en especial d'un menú de tonyina roja aprofitant les Jornades que s'estan celebrant. La seva estada al territori finalitzarà el pròxim diumenge.
Durant aquests dies, els representants dels mitjans russos podran conèixer altres indrets i gaudir de les experiències turístiques que ofereixen diversos territoris. L'objectiu principal d'aquesta estada és que els periodistes descobreixin la nostra proposta turística per tal de fer-ne difusió i promoció als seus mitjans.
Aquest press-trip ha estat organitzat per l'Agència Catalana de Turisme amb el suport de l'Àrea Municipal de Turisme. De fet, el seu gerent, Damià Llaó ha definit l'experiència com una oportunitat per aproximar-se a aquest turisme i «donar-nos a conèixer com una destinació òptima per a ells».
«L'objectiu clar és que els vuit periodistes parlin de La Cala i exposin als seus mitjans la realitat nostra: un poble pesquer, un poble amb moltes activitats i un poble amb una costa única. I traslladar el viatge que han viscut al nostre municipi i a les nostres comarques a les seves revistes especialitzades en turisme i viatges en les que treballen», explica Llaó.
La devaluació del ruble i el conflicte amb Ucraïna, l'any 2013 va fer caure en picat el turisme rus. Ara, després de gairebé quatre anys, els touroperadors veuen símptomes de creixement en el mercat rus per la millora de la situació econòmica en aquell país.
De fet, a aquestes alçades de la temporada, ja es multipliquen per cinc les reserves que tenien en les mateixes dates de l'any passat i calcula que, enguany, podrà duplicar o triplicar xifres a la Costa Daurada i a la resta de Catalunya. Tot i així, el gran creixement s'espera de cara a l'any vinent, quan confia recuperar els nivells assolits l'any 2013.
respostes a "L'Ametlla de Mar s'exporta turísticament a Rúss..."