Critiquen que, mentre la Generalitat es pronuncia a favor de l'alliberament de peatges, pressiona Foment perquè la solució per a l'N-340 sigui el model de l'N-2 a Girona, prohibint als vehicles pesats circular per la carretera estatal a canvi de bonificacions per fer-ho per l'autopista. La plataforma veïnal considera que el conseller Rull utilitza «paraules enrevessades» perquè «la gent pensi que la Generalitat demana el mateix que el moviment veïnal transversal».
Els veïns consideren que el Govern està actuant a banda i que només està «perdent el temps». El portaveu del moviment veïnal transversal per una AP-7 gratuïta, Llorenç Navarro, diu que no se senten representats per la Generalitat que defensa unes bonificacions que només beneficia a la concessionària.
Mentrestant, el moviment veïnal segueix tallant a diari l'N-340 a les 19.00 h. Cada tarda ho fan a Amposta i els dijous a l'Ametlla de Mar, les Cases d'Alcanar i la frontera del riu Sénia entre Alcanar i Vinaròs. El trànsit a la carretera nacional es para 25 minuts per intentar que també els turistes s'adonin dels problemes que acumula aquesta via. La plataforma ‘Prou, AP-7 gratuïta ja!' acumula gairebé 70 talls viaris.
respostes a "El moviment veïnal per una AP-7 gratuïta consid..."