La nombrosa majoria d'establiments que s'han unit al 'Black Friday' són de roba i complements, material esportiu, electrònica i electrodomèstics; i als seus aparadors trobem descomptes que oscil·len entre el 10% i el 30%. La manera d'aplicar aquestes rebaixes, però, varien en funció del comerç.
Per exemple, en un d'electrodomèstics de la població han decidit regalar el 21% d'IVA, durant aquest divendres i dissabte, amb un xec per futures compres «durant la campanya de Nadal i Reis» al mateix establiment. Així ho explica el seu propietari, Eduard Font, que comenta que «ens hi hem decidit apuntar per no ser diferents». «Hem de donar oportunitat als clients perquè puguin beneficiar-se de bons descomptes» assegura.
En canvi, en la majoria de botigues de moda apliquen directament rebaixes als seus productes. És el cas de la Martina Carbajales, propietària d'una botiga de llenceria que aplica descomptes a articles que habitualment no formen part de les campanyes. «És una manera d'apuntar-nos, de treure estoc i a la vegada una oportunitat d'oferir bons descomptes en una època en què el volum de vendes no és molt gran» explica.
En el conjunt de la demarcació, les vendes en el comerç de proximitat van pujar un 10% durant el 'Black Friday' de l'any passat. Enguany les expectatives són més grans i és que cada cop són més els establiments que decideixen aprofitar aquest singular 'fora estocs', i fins i tot allargar-ho durant tota la setmana.
respostes a "El comerç local de l'Ametlla de Mar s'apunta a ..."