Augmenta l'ocupació en un 8% respecte l'any passat aquesta primera quinzena de juliol
21 . Jul, 2015 a les 14:37"Estem molt satisfets per aquest primer balanç d'ocupació. La veritat és que tot i que és la primera quinzena és una xifra esperançadora. Tant des de l'allotjament com del sector comercial sembla que es una xifra satisfactòria", explica Damià Llaó, Gerent de l'Àrea Municipal de Turisme.
D'altra banda, pel que fa a l'origen dels turistes continua aglutinant un ampli percentatge el turisme francès amb vora el 45% de total. Els segueix el turisme de proximitat, tant d'àmbit català com espanyol. I finalment, potser més reduït és el turisme britànic, alemany, belga o suís.
Una altra de les xifres destacades del balanç és l'augment de les visites directes a l'oficina de turisme en un 12% aproximadament.
Segons el Gerent de l'Àrea Municipal de Turisme, una de les claus de l'èxit és la promoció de l'Ametlla de Mar, amb ajuda d'entitats com Catalunya Experience i al Diputació de Tarragona. A més, de l'aposta ferma per les xarxes socials. De fet, recentment s'ha fet públic el rànquing de les marques millors situades a Instagram a nivell català i l'Ametlla de Mar és el primer municipi de Catalunya, i la tercera marca per sota de Catalunya Experience i Costa Brava-Pirineus (Girona). Així es reflexa al rànquing de seguidors als comptes d'Instagram de les oficines de turisme de Catalunya (juny 2015), segons l'Associació de Professionals del Turisme de l'Administració Local de Catalunya.
respostes a "Augmenta l'ocupació en un 8% respecte l'any pas..."