Màx: º C, mín: º C

La Cala RTV La ràdio televisió online de l'Ametlla de Mar

Viles Marineres

17 . Jun, 2015 a les 14:20
per fcallau a La notícia del dia
1940 reproduccions
L'Ametlla de Mar es promociona a França junt amb les Viles Marineres

Un 11% dels visitants de les comarques ebrenques durant l'any 2014 eren francesos

El Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona ha realitzat una campanya publicitària de la marca turística Terres de l'Ebre i, en particular, de les seues viles marineres al mercat turístic francès, en concret a la regió de Migdia-Pirineus. La campanya ha tingut com a objectius reforçar i donar a conèixer la destinació i els seus municipis pesquers (l'Ametlla de Mar, l'Ampolla, Sant Carles de la Ràpita i Alcanar), aconseguir una major notorietat de la marca Terres de l'Ebre, comunicar els atributs de la destinació tot destacant la certificació Reserva de la Biosfera, i posicionar les Terres de l'Ebre com una destinació turística amb caràcter propi.

Per tal d'assolir tots aquests objectius, el Patronat ha dut a terme durant el mes de juny un seguit d'actuacions, com ara l'actualització del web www.terresdelebre.travel/villagesdepecheurs al que han estat vinculades totes les accions publicitàries (tant les realitzades en mitjans de comunicació convencionals com les portades a terme a través de la xarxa).

La campanya turística a terres franceses ha consistit en falques a les emissores Fun Radio Toulouse i Toulouse FM, a banda de campanya on-line a www.easyvoyage.com, enviament a 250.000 subscriptors d'un butlletí electrònic dedicada a la destinació i article sobre les viles marineres a la web i a la seua pàgina de facebook. També s'ha portat a terme una campanya a www.aufeminin.com.

Segons Damià Llaó, gerent de l'Àrea Municipal de Turisme de l'Ametlla de Mar, "França és el segon mercat de turisme més important cap a la nostra zona. És per això que vam decidir fer una campanya molt forta concentrada a Toulouse, la seva àrea d'influència i el sud de França. Són campanyes a premsa especialitzada, ràdios i internet. El turisme francès és bàsic per a les nostres destinacions".

Un mercat important
Els visitants estrangers de les Terres de l'Ebre han arribat principalment dels mercats més pròxims com és França i, concretament, de les regions més meridionals com la de Migdia-Pirineus. Aquestes dades es confirmen en el darrer Estudi de la caracterització de la demanda turística d'hotels, càmpings i establiments de turisme rural de les Terres de l'Ebre, que es realitza anualment des de la Fundació d'Estudis Turístics de la Costa Daurada. Segons dades que se'n desprenen, el passat 2014 un 53,2% dels visitants provenia de Catalunya, seguits en un 11% pel mercat francès.

Col·laboració entre el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona i les viles marineres
Des del 2014, i amb l'ànim d'unir esforços i recursos econòmics, el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona a les Terres de l'Ebre ha impulsat el treball en xarxa amb els quatre municipis costaners que es promocionen a França. A banda es fan d'altres accions de promoció conjuntes, com ara les Jornades Gastronòmiques de la Galera, la I Ruta de les Tapes Marineres, o la campanya de publicitat a Bilbao.


respostes a "Viles Marineres"

Deixa'ns un comentari


No estan permesos els comentaris en aquesta entrada.

Descàrregues

Relacionats

Compartir






Usuaris online

Usuaris anònims connectats:
Usuaris registrats connectats:

Estadístiques

Visualitzacions totals:
Temps en servir la pàgina: 969,93 ms
Consultes SQL per servir la pàgina: 51
Versió actual: 1.1.5
Usuaris registrats: 1520

© 2015 La Cala RTV. Tots els drets reservats | Avís legal

E-mail: lacalartv@ametllamar.cat | FM: 107.3 | Telf.: 977 493 037 | Fax: 977 493 007