El fil musical amenitza les compres al nucli urbà de l'Ametlla de Mar
04 . Set, 2013 a les 09:17A principis d'estiu la Regidoria de Comerç, de l'Ajuntament de l'Ametlla de Mar, va encetar una campanya destinada a la dinamització del comerç de proximitat sota el lema Comerç local molt més que qualitat. Primer es van col·locar cartells on diversos comerciants del nucli urbà de la Cala van donar la cara per promocionar el comerç de proximitat. Després van arribar els descomptes a l'aparcament soterrat de les Escoles Velles per comprar als comerços del nucli urbà. I finalment, l'Ajuntament va instal·lar pels carrers més cèntrics de la localitat, on es concentra el comerç de proximitat, un fil musical. L'objectiu, des de la Regidoria de Comerç, era i és dinamitzar les compres afavorint un ambient agradable.
Segons Albert Medrano, regidor de Comerç, "hem buscat la zona més cèntrica del poble, sobre tot per proximitat i per evitar molèsties a d'altres llocs. És només una prova pilot a la zona on més se centra el comerç amb la idea de posar musica suau perquè la gent quan passeja i compra tingui més animació. Això s'ha d'afegir als actes de les àrees de festes i comerç han organitzat durant l'estiu. Es tracta d'un projecte pilot i hem de treballar per millorar-lo de cara a l'any vinent".
El Regidor de Comerç, Albert Medrano, també ha subratllat que al final de la temporada d'estiu, entre setembre i octubre, es farà una taula de valoració amb els comerços per fer un balanç de la campanya; a més de pensar noves línies per a la tardor i l'hivern.
respostes a "El fil musical amenitza les compres al nucli ur..."