Turisme busca un nou eslògan
30 . Abr, 2010 a les 14:25Impuls per als ciutadans
És desig del patronat impulsar la participació ciutadana en aquesta acció. Per això s'han penjat les bases del concurs a Internet i s'ha utilitzat la xarxa social Facebook perquè tothom s'assabenti i s'animi a participar aportant les seves idees i coneixements sobre la població i plasmant-les així en poques paraules. Dami Llaó, gerent tècnic del PMT de l'Ametlla de Mar, ens deia que "durant les últimes dècades, la nostra població ha esdevingut un nucli turístic important dins de les Terres de l'Ebre i a Catalunya. Ja hem tingut alguns eslògans identificatius com, per exemple, `L'Ametlla de Mar, pubilla del Mediterrani´, `L'Ametlla de Mar, un somni d'estiu´ o `L'Ametlla de Mar, un paradís per descobrir', que és l'eslògan actual. Creiem que aquests eslògans han quedat una mica desfasats i per això volem que participi la ciutadania, quan més persones millor, i tenir així més opcions per buscar una nova marca que identifiqui l'Ametlla de Mar de cara a ampliar nous horitzons, de cara al nou segle i amb nous compromisos amb el turisme i amb el medi ambient. Amb aquesta intenció hem utilitzat també Internet i xarxes socials com Facebook per fer arribar la novetat d'aquest concurs a tothom. Volem triar el millor eslògan, el que es mereix el nostre poble de cara a una bona promoció turística".
Premi atractiu
El premi per al guanyador és d'un cap de setmana per a dues persones a l'Hotel "Ametlla Mar" a més d'un lot de productes de marxandatge del Patronat de Turisme. El termini per presentar les propostes finalitza el 28 de maig. Les bases es poden consultar a la web: www.ametllamar.cat/turisme.
respostes a "Turisme busca un nou eslògan"