Els serveis d'Atenció al Ciutadà i Recaptació amplien el seu horari
02 . Oct, 2009 a les 14:54A partir del pròxim dijous 1 d'octubre els serveis d'Atenció al Ciutadà i Recaptació amplien el seu horari i estaran oberts al públic, precisament, tots els dijous, els matins, com sempre, de 9 a 2, i a les tardes, de 5 a 8. El motiu d'aquesta ampliació horària és que les persones que per circumstàncies laborals o d'altre índole no puguin fer les gestions burocràtiques que necessiten, ho facin a les tardes. L'alcalde de L'Ametlla de Mar ens explicava que "aquesta ampliació horària consisteix en que les oficines d'Atenció al Ciutadà i Recaptació obriren dijous a la tarda amb l'objectiu de donar servei a persones que per motius laborals com ara els pescadors o perquè estan enfeinades al mati com les mestresses de casa no poden passar als matins. Són molts els col·lectius que no disposen de temps al mati perquè han de fer altres coses i els hi coincideix l'horari amb l'horari del consistori. En definitiva, el que volem és millorar i donar cobertura a tots els ciutadans de La Cala".
Tanmateix, Andreu Martí va voler aclarir que aquesta ampliació horària no suposa cap cost addicional per a les arques de l'ajuntament que, com totes les administracions, viuen un període de contenció per fer front en la mesura del possible a la crisi. El que s'ha fet és redistribuir l'horari dels treballadors d'aquests dos serveis que en principi es tornaran entre ells per atendre al públic dijous a la tarda sense que hi hagi cap necessitat de pagar-los hores extra. La qual cosa, raonava l'alcalde, demostra que la millora dels serveis per donar més cobertura als ciutadans no és incompatible amb la recessió econòmica.
respostes a "Els serveis d'Atenció al Ciutadà i Recaptació a..."